Weg met buikvet programma (actieprijs)

Line Line Line Line Group 4.7

€67

Onze klanten geven ons een 4.7 uit 5!

Cijfer gebaseerd op 268 reviews

Line Line Line Line Group

Geverifieerde reviewer

Mady Welbie

2 kg. Ben ik afgevallen. Ik denk nu er moet niet meer af. Mijn buik/maag is dunne geworden en voel me er heel blij van. Met de recepten had ik meer moeite. Ik kauw graag op mijn voedsel en meeste recepten waren niet echt mijn ding. Vooral met de smoothies ... me tegenstaan dus nam ik vaak een ander ontbijt. De energie die je er van krijgt is heel prettig!

Geverifieerde reviewer

Mady Welbie

Geverifieerde reviewer

Lily T.

3 kg afgevallen. Minder opgezette buik. Minder last van spastische darmklachten. Minder suiker behoefte. Weeg nu 53 kg en ben 1.66 m. Dit is mijn ondergrens. Ik neem extra eiwitten aangezien ik sport. Blij dat ik minder buik heb. De recepten en de boodschappenlijsten zijn heel fijn.

Geverifieerde reviewer

Lily T.

Geverifieerde reviewer

John Dal

Ben inmiddels 14 Kg kwijt was al begonnen in juni maar begin augustus ben ik gestart met het receptenboek ā€œweg met buikvetā€. Elke dag toch wel een ander recept en ook hier zitten de lekkere en minder lekkere tussen, maar dat is logisch.

Geverifieerde reviewer

John Dal

Geverifieerde reviewer

Ilona den Exter

4 kg en 4 cm van mijn buikomvang kwijtgeraakt. Snelle en makkelijke recepten. Deze eet/leefstijl vraagt wat meer voorbereiding en deze maaltijden zijn snel en lekker en dat is prettig.

Geverifieerde reviewer

Ilona den Exter

Geverifieerde reviewer

Cyriel Martens

Ik ben 6kg kwijt geraakt en 2 broekmaten naar beneden gegaan. Ik voel me 10x zekerder. En ik was al op de goede weg na het smoothie plan. Waar ik al een kilo of 4 meer kwijt ben geraakt. Maar dit was nog een groter succes! šŸ™‚ Het fijnste is dat ... weet wat er elke week gaat gebeuren. Het is even wennen om de recepten te maken. Ze gaan traag in het begin, maar zodra je eenmaal doorhebt hoe ze gaan. Kun je makkelijk vooruit werken. En de recepten zijn ook gewoon heel lekker. En laten we eerlijk zijn; Het werkt ook gewoon, en dat is de beste motivatie die je kunt hebben.

Geverifieerde reviewer

Cyriel Martens

Geverifieerde reviewer

Tina D.

Ik vind de uitleg over buikvet heel duidelijk. En leuk boek maar nog niet uit. Ik kreeg het boek in de zomervakantie. Moet dan regelmatig op de kleinkinderen passen. MAAR alle mails met uitleg bewaard en kan nu beginnen.

Geverifieerde reviewer

Tina D.

Geverifieerde reviewer

Janny C.

Een plattere buik en fijne recepten!

Geverifieerde reviewer

Janny C.

Geverifieerde reviewer

Christel van der L.

Ben nu 6 kilo kwijt en wat ik belangrijker vind : 9 cm buikomvang. Het heeft me goed op gang gebracht…Het is geen dieet maar een ander eetpatroon..

Geverifieerde reviewer

Christel van der L.

Geverifieerde reviewer

Judith van Oers

Ik eet gezonder sinds dit programma!

Geverifieerde reviewer

Judith van Oers

Geverifieerde reviewer

Lotte

Dankzij het Weg met Buikvet programma ben ik veel bewuster leren omgaan met gezonde voeding en beter leren luisteren naar mijn lijf in plaats van mijn denken en emoties. Ik ben ruim 8 kg afgevallen, heb veel meer energie, geen opgeblazen darmen meer. Daarnaast heb ik geen last meer van ... klachten zoals rosacea in mijn gezicht, maagzuur en ben ik ook nog eens 6 weken niet verkouden geweest terwijl ik daarvoor haast chronisch verkouden was. Nooit gedacht dat voeding zo’n enorme invloed had. Ik heb echt geleerd om om te schakelen; luisteren naar signalen van mijn lijf, echt voelen wanneer je wel honger hebt en wanneer niet. Ik was verslaafd aan suikers, als ik eenmaal begon moest er altijd meer in. Eigenlijk is het hele programma een hele mooie eerste stap om weer te leren luisteren naar je lijf, verbinding te maken met je lijf, lief zijn voor je lijf en het voeden met wat het echt nodig heeft. Je lijf is te belangrijk om te verwaarlozen door emotie- eten. Ik vond het ook heel fijn om zo’n mooi receptenboek te hebben met foto’s. Je leert echt een heel nieuw patroon van eten. Ik heb me niet altijd aan de weekmenu’s gehouden, maar wel altijd iets gegeten uit het receptenboek. Juist daarom hield ik het ook goed vol.

Geverifieerde reviewer

Lotte