Buikspieroefeningen voor thuis (15 min. video workout)

1221 likes
8794 leden
15 reacties

Buikspieroefeningen voor thuis

Hieronder een buikspieroefeningen workout video voor thuis. De workout duurt 15 minuten en helpt je aan een strakke buik met een sterke core.

Wil je meer van dit soort video’s om thuis te trainen? Laat hier je naam en e-mailadres achter.

Fijne workout hè? Super goed gedaan!

Wil je meer van dit soort video’s om thuis te trainen? Laat hier je naam en e-mailadres achter:

 

Meer

Blog

Deel dit bericht

Reacties (15)

Hier kan je discussiëren over dit artikel, vragen stellen en inhoudelijk iets bijdragen. Lees vooral even onze huisregels en veelgestelde vragen

  1. Fijne workout, wel zwaar; ik kan nog heel wat vooruit wil ik deze 15 minuten achter elkaar kan doen…. Top ! Dank jullie wel !

  2. Ria van Beek op 4 juni 2020 om 08:31 zegt

    Lekker pittige oefeningen. Maar wel fijn.
    Bedankt. Gr.Ria

  3. fijne oefeningen voor buik, best pittig 🙂

  4. Fijne workout, wel zwaar; ik kan nog heel wat vooruit wil ik deze 15 minuten achter elkaar kan doen…. Top ! Dank jullie wel !

  5. Ria van Beek op 4 juni 2020 om 08:31 zegt

    Lekker pittige oefeningen. Maar wel fijn.
    Bedankt. Gr.Ria

  6. fijne oefeningen voor buik, best pittig 🙂

  7. Ria v. Beek op 27 mei 2020 om 08:46 zegt

    Pittige oefeningen maar wel lekker. Bedankt.
    Gr.Ria

  8. Muriel op 22 mei 2020 om 15:39 zegt

    Heerlijk om te doen idd. Toelichting bij de 2e ronde zou ik wel handig vinden. Best intensief namelijk, dus ik tips waar op te letten zijn dan heel fijn.

  9. Hartelijk dank. Goede oefeningen en best pittig. Ik kreeg alleen wat last van m’n nek. Hoe kan ik dat voorkomen?

    1. Nicky Leidelmeijer op 28 mei 2020 om 08:26 zegt

      Je kunt jouw hoofd op de grond laten bij de oefeningen waarbij dat mogelijk is. Probeer anders niet te veel aan jouw nek te trekken.

  10. carlien op 18 mei 2020 om 10:43 zegt

    Thanks. Heerlijke oefeningen voor de buikspieren.

  11. Dank je wel. Goede oefening die thuis te doen zijn! In deze coronatijd prima!

  12. Het valt niet mee. Ik werk mezelf tegen, raak in paniek als ik wil afvallen. Als ik een tijdje sta, krijg ik pijn in mijn rug. Daarom denk ik dat buikspieroefeningen goed voor mij zullen zijn. De recepten zijn heerlijk, maar ik heb wel gesmokkeld. Toch is er 6 ons af. Dat moet ik volhouden. Vind ik erg moeilijk.

  13. Ik zou het fijn vinden als je sport, zoals boksen in combinatie met kracht training, welke xtra voeding/eiwitten er dan nodig zijn, voor-en na een training. Dit om wel JA proof te blijven, maar ook voldoende energie te houden
    Groet Ans Henstra
    Challenger

    1. Nicky Leidelmeijer op 28 mei 2020 om 08:45 zegt

      Zorg dat je altijd goed eet 1-3 uur voor het sporten. Neem een portie koolhydraten in de vorm van havermout, een groene smoothie aangevuld met havermout, of een salade met koolhydraten in de vorm van peulvruchten, zoete aardappel of quinoa, of gewoon een banaan. Zorg ook na de training dat je altijd goed eet. Het is belangrijk dat je dan iets neemt dat voldoende eiwitten bevat zodat je spieren kunnen herstellen. Denk aan vlees, vis, ei, Griekse yoghurt of bijvoorbeeld een eiwitpoeder.

  14. liesbeth lambrechts op 17 mei 2020 om 11:53 zegt

    fijn maar zeer zwaar

  15. Gaaf deze video.
    Ik doe al regelmatig buikspieroef. maar weer een paar andere erbij is fijn!

  16. Marion op 17 mei 2020 om 08:29 zegt

    Top!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook eens

Post image

Top artikel

Alles over detoxen

Detoxen is de afgelopen jaren erg toegenomen in populariteit. En dat is niets voor niets. Door middel van een detox kun je je lichaam ontgiften. Je ‘reinigt’ als het ware je lichaam...

Post image

Top artikel

Nooit meer een opgeblazen gevoel

Darmklachten komen veel vaker voor dan je denkt. Een opgeblazen buik met veel gas is de meest voorkomende klacht. Zeer vervelend als je steeds een rommelende buik hebt en al helemaal als...

Bekijk alle artikelen