Thuis workout

Hieronder weer een thuis workout van Jasperalblas.nl. Geschikt voor beginners en gevorderden.

Het enige dat je nodig hebt is een matje (of gebruik je vloerkleed).

Stella noemt ze ook in de video, maar voor de zekerheid hier een aantal aandachtspunten:

  • Let er bij oefening 2 op dat je goed door je knieën gaat, en je bovenlichaam niet te veel beweegt.
  • Let er bij oefening 3 op dat je je ellebogen goed parallel houdt.
  • Let er bij oefening 5 op dat je je bovenrug echt van de grond laat komen.

Veel succes!

Wat vond jij van deze thuis workout? Laat het ons in de reacties hieronder weten.

De training

Tijdens deze workout doen we 3 rondjes van 5 oefeningen. Elke oefening doen we 45 seconden lang, en we hebben tussen de oefeningen door 15 seconden rust.

We doen de volgende oefeningen:

  • Oefening 1: Lunges
  • Oefening 2: Squat backwards step
  • Oefening 3: Tricep extensions
  • Oefening 4: Supermen
  • Oefening 5: Bicycle crunches

In de video wordt goed uitgelegd en voorgedaan hoe je de verschillende oefeningen doet.

Heb je de workout gedaan? Ik ben trots op je, petje af! Laat ons in de reacties hieronder weten wat je van de training vond.

 

Muziek uit de video:
Short Trip, Higher en Feel better by Roa Music | https://soundcloud.com/roa_music1031
Music promoted by https://www.free-stock-music.com
Creative Commons Attribution 3.0 Unported License
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.en_US

 

23 reacties

  • Lies
    14/05/2020 om 8:31 am

    De antwoord button in de mail werkt niet, dus ik maak maar even een nieuwe reactie. Die tweede workout Habets ik idd gemist. Heb m nu gedaan. Vind m puur pittig. Moet wel erg goed op m’n rug letten, daar heb ik nogal snel last van…. ik kan m ook niet delen via mail. Die link werkt bij mij ook niet, helaas.

  • Mitu
    26/04/2020 om 7:13 am

    Fijne workout video. Hier heb ik wat aan, thanks! 🙂

Alle reacties tonen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *