Via Facebook kregen wij een geweldig bericht van Joyce. Ze stuurde haar bijzondere maar zeer duidelijke succesfoto’s, na vier weken bezig te zijn geweest met gezond eten volgens de 7×7 receptenmethode en veel sporten.

Het verschil was enorm!

before after joyce

Wij namen direct contact met haar op, omdat we natuurlijk erg nieuwsgierig waren naar hoe ze dat zo snel voor elkaar heeft gekregen. Lees verder voor haar verhaal:

Joyce is een vlotte dame van 37 jaar oud. Zij is 1.55 cm en begon met een gewicht van 75.5 kg.

Op de vraag wat voor Joyce de belangrijkste reden was om te beginnen met afslanken is ze heel duidelijk. “Ik had veel last van vermoeidheid en was mijn buik helemaal zat. Het is ongezond en niet prettig om je zo vaak moe te voelen. Ik Googelde specifiek op vet verlies en geen spierverlies. Zo kwam ik via omweggetjes bij JasperAlblas.nl terecht. Ik gebruik de gedrukte versie van het 7×7 Receptenboek en de boodschappenlijst. Tot nu toe gaat het erg goed en voel ik me een stuk beter. Het is natuurlijk fijn en motiverend als je zo snel resultaat ziet.”

Joyce is van beroep douanebeambte en daarnaast is zij gediplomeerd fitness-trainster. Op dit moment is zij niet actief. Zij wil representatief voor de dag komen als zij weer aan de slag gaat. “Ik ben wat voller geworden door de komst van de kindjes en vind het niet fijn om me zo te presenteren als ik andere mensen help om hun lichaam fitter, slanker en strakker te maken.“

Joyce is flink aan de bak gegaan met zichzelf en kan daardoor straks haar klanten optimaal begeleiden in het afslank proces. Ze is nu vier weken bezig met natuurlijk en koolhydraatarm eten en is maar liefst 5,5 kilo kwijt. Ze weegt momenteel 70 kg. Haar streefgewicht is 58 kg. Zij is dus op de goede weg. Ze weet zich heel goed te motiveren als zij denkt aan haar slankere lichaam van een aantal jaren geleden. “ Het geeft een veel fijner gevoel als je slanker bent en goed in je lijf zit. Je hebt dan minder dingen om je druk om te maken. Afvallen staat op het lijstje om me gelukkiger te voelen.”

Het lijkt alsof het bij Joyce erg gemakkelijk gaat. Maar ook Joyce heeft moeilijke momenten.

Ze vertelt ons dat haar valkuilen liggen bij het niet goed voorbereiden van haar ochtend, lunch en gezonde snacks. “Je moet je voeding prioriteit geven, anders liggen verleidingen en comfort voedsel op de loer.  Ook als ik niet lekker in mijn vel zit is het voor mij moeilijker om het gezonde eten vol te houden. Door Jasper, meditatie en social media lukt het mij gelukkig aardig om niet meer in een valkuil terecht te komen.”

Joyce is erg creatief met koken en deelt haar verhaal met haar volgers op Instragram om zo ook andere mensen te motiveren en een steuntje in de rug te geven.

Hier zie je precies hoe Joyce zich voorbereidt:

Boodschappen doen:

boodschappen doen Joyce

Maaltijden voorbereiden:

voorbereiden joyce

 

Koken uit het 7×7 receptenboek!

spinazie kip joyce

spinazie joyce

 

joyce zoete aardappel patat

 

“Joyce, het is geweldig om te zien hoe jij dit aanpakt. Jij komt er wel als je op deze manier doorgaat. Heel veel succes, geniet van de lekkere gerechten en van het proces. Je lichaam zal je eeuwig dankbaar zijn. Wij leven met je mee, dus houd ons vooral op de hoogte!”

 

 

Bekijk (17) reacties

Verberg reacties

  • Jan
    14/03/2017 om 9:37 am

    Die Joyce is veel buik kwijt. maar hoe zit het met haar buikvel? Ik ben vanaf eind mei 2016 tot kerst 2016 22kg afgevallen. maar ik heb nu best wat los buikvel. Hoe zit dat met haar? Want dát ben je niet zomaar even kwijt!

    John

    • Jasper Alblas
      14/03/2017 om 4:18 pm

      Mooi resultaat John. Knap gedaan. Ik weet dat Joyce enorm veel sport, dat draagt hier aan bij, wellicht heeft zij tips voor jou!

    • Joyce
      15/03/2017 om 8:15 am

      Hoi Jan,

      ten eerste een compliment dat je zo veel bent afgevallen!
      Nu antwoord op jou vraag; ook ik ben inmiddels 20kg afgevallen en helaas vel over 🙁
      maar…….ik eet nu meer koolhydraten(6x pd en probeer zo veel mogelijk jasper proof te eten) dit ivm mijn krachttrainingen en daardoor ben ik wel weer wat strakker in mijn vel(buik) gaan zitten. In december wil ik mee doen aan een bikinifitness competitie, ik heb t/m oktober de tijd om te zien hoe mijn buik vel zich gaat ontwikkelen. Groetjes Joyce

  • Eva
    08/02/2017 om 11:32 am

    Hoi Jasper, leuk om dit soort artikelen te lezen! Geeft veel motivatie :-). Ik zou het erg leuk vinden om Joyce te volgen op Instagram. Misschien is het leuk om bij het artikel een link naar haar account te delen (met haar goedkeuring natuurlijk). Groetjes!

    • Jasper Alblas
      08/02/2017 om 3:50 pm

      Hallo Eva, dank voor je bericht. Joyce is te vinden op instagram onder de naam j_fit_house. Leuk als je haar gaat volgen, zij is een grote inspiratiebron die je helpt gezonder te gaan eten! Groet Jasper

  • Goedele
    10/05/2016 om 9:20 am

    Dag jasper, ik vroeg mij af wat het beste is om snel af te vallen; enkel je 3 maaltijden koolhydraatarm te eten en tussenin niets of wel regelmatig tussendoortjes te eten?? Krijg je dan geen hoge suikerpieken tussendoor?

  • Arina
    16/03/2016 om 12:48 pm

    Hallo Jasper,
    Ben nu 4 weken bezig. eerst de kickstart en nu eet ik koolhydraatarm. Inmiddels 6,4 kg kwijt
    En het gaat super.
    Ik heb van de week voor het eerst crackers gebakken van amandelmeel. Enige wat verder was toegevoegd was eiwit en wat zout. Hoe vaak en hoeveel mag je deze eten? Is lekker bij de lunch met zelfgemaakte eiersalade Mayonaise uit jou boek en rosbief

    • Jasper Alblas
      21/03/2016 om 4:40 pm

      Hoi Arina, mooi resultaat. Zelfgemaakte crackers van amandelmeel passen perfect binnen deze levenstijl. Eet er niet meer dan 7 per week. Ga zo door! Groet Jasper

  • Iris
    16/01/2016 om 8:12 pm

    Ik sport zelf zo’n 5 – 7 dagen per week (krachttrainingen sowieso 4 dagen, overig cardio in de vorm van hardlopen en/of zwemmen) en dan ongeveer 1,5 tot 2 uur per keer. Wat eet ik dan na zo’n sessie als ik met dit programma begin? Ik wil namelijk geen spieren verliezen!

    • Jasper Alblas
      18/01/2016 om 3:54 pm

      Dit soort recepten vind je ook in het boek. Als je veel sport kun je wat extra langzame koolhydraten toevoegen aan je eetpatroon, zoals quinoa, zoete aardappel en havermout. Ook raad ik je aan om een plantaardige eiwitpoeder te gebruiken voor behoud en herstel van je spieren. Je zou deze altijd na het sporten kunnen nemen.

  • Shelley
    07/01/2016 om 11:18 am

    Hoi Jasper. Ik zie in het artikel van Joyce de voorbereiding van het eten. Maar hoe lang kun je bijvoorbeeld die bananen pannenkoeken bewaren? Kun je die ook invriezen?

    Ik hoor het graag.

    Groetjes Shelley

    • Jasper Alblas
      12/01/2016 om 2:24 pm

      Hallo Shelley, Je kunt ze prima 5 dagen in de koelkast bewaren. Invriezen kan ook, maar of het echt lekker is weet ik niet. Ik heb het zelf nooit geprobeerd. Groet Jasper

  • Jeannette
    04/01/2016 om 6:27 pm

    Het lijkt me een geweldig programma, ben hier al jaren naar op zoek, ik kan me door mijn handicaps echter niet wegen, dus ik zal het resultaat aan mijn lichaam/kleding moeten ”afmeten” is dit een probleem?

    • Jasper Alblas
      05/01/2016 om 1:54 pm

      Dit is zeker geen probleem. Kleding is goede manier om erachter te komen of je afgevallen bent. Wellicht zou je jezelf ook met een meetlint kunnen meten? Bijvoorbeeld je taille, buik en bovenkant van je benen. Andere factoren waaraan je kunt merken dat je op de goede weg bent zijn dat je veel energie hebt, een goede stoelgang hebt, een goed humeur en goed slaapt. Ga ervoor!

  • Mark
    14/12/2015 om 7:18 pm

    Hoi Jasper zou je mijn link willen terugplaatsen? Beetje egoïstisch om hem te verwijderen, vind je zelf ook niet?

  • Mark
    13/12/2015 om 9:50 am

    Geweldig resultaat heeft Joyce bereikt! Heeft ze er eigenlijk ook bij gesport? Zie weinig artikelen voorbij komen over sporten op je website. Lijkt me dat dat helpt om sneller af te vallen? Wat is jouw gedachte hierover Jasper.

    • Jasper Alblas
      14/12/2015 om 4:50 pm

      Joyce sport veel. Zij doet bootcamp en krachttraining in ieder geval drie keer per week. Sporten is niet noodzakelijk om af te vallen, maar zeker aan te raden. Het maakt je lichaam sterkt, geeft het een mooiere vorm en geeft je een positief gevoel. Kies bij voorkeur voor HIIT of krachttraining.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *