Als Pauline het kan, kan jij het ook!

8 reacties

8794 volgers

Elke week krijgen we veel reacties binnen van mensen die succesvol van hun overtollige kilo’s af zijn gekomen. Zo kwam ook via het forum een ontzettend enthousiast bericht van Pauline binnen dat wij heel graag met jullie willen delen. Zij schreef het volgende:

“Zeven weken geleden heb ik je boek besteld en ben ik meteen vol goede moed begonnen.

De eerste twee dagen had ik last van pijn in mijn hoofd, maar de derde dag stond ik op, was ik topfit en had ik nergens meer last van! Niet alleen ben ik inmiddels al 9 kilo kwijt, maar na de derde dag merkte ik dat ik ‘s morgens uit bed sprong en hartstikke fanatiek was.”

Mijn stoelgang is sinds die dag ook perfect en ik zit heerlijk in mijn vel. Op dit moment weeg ik 78.2 kilo en ik wil graag naar de 70 kilo toe! Superbedankt voor je geweldige boek en heerlijke recepten! Het voelt ook niet als een dieet, maar als een aanpassing aan je eetgewoonten en dat bevalt erg goed! Nogmaals superbedankt, ik ga fanatiek door!

paulineverkleind (002)

Dit is zo ontzettend leuk om te horen, want dit is precies waar we het voor doen. We hebben contact opgenomen met Pauline omdat we nieuwsgierig waren naar haar verhaal. Laat het jou vooral ook inspireren om aan de slag te gaan met gezond eten:

Pauline is 41 jaar, woont samen met haar fantastische man en is moeder van een zoontje van 12 jaar. Pauline is 1.77cm lang. Ze woog altijd rond de 70 kilo, maar de laatste vier jaar werd dat langzaam steeds meer.  “ Toen ik 80 kilo op de weegschaal zag staan, kreeg ik al kriebels. En voor mijn gevoel was het maar drie maanden later toen ik 87,2 kilo zag staan!”

Op de vraag waarom ze dat zo vervelend vond antwoordt zij:  “ Kleding kopen was niet meer leuk, ik vond niks meer mooi staan, ik zat mezelf in de weg en voelde me ongelukkig met mijn overtollige kilo’s.”

Het woord diëten was veel in haar hoofd aanwezig. Daarbij dacht zij aan hele dagen shakes drinken, afslankpillen gebruiken en ze wist dat ze daar alleen maar extra van zou aankomen. Ze wilde gaan voor iets wat haar zou helpen om blijvend van die kilo’s af te zijn.

“Ik had het woord koolhydraatarm wel eens gehoord en daarom ben ik dat gaan googlen. Zo kwam ik op Jasperalblas.nl terecht. Nadat ik alles had uitgepluisd, over hem en zijn theorieën was ik zo enthousiast dat ik het 7×7 Receptenboek besteld heb. Ik vond het heel fijn dat ik het direct kon downloaden en meteen aan de slag kon, zonder eerst te hoeven wachten tot het boek op de deurmat lag. Ik kon meteen beginnen en dat deed ik ook!” zegt Pauline.

Ze volgde de eerste week keurig alle recepten. Het ging geweldig en na een week was haar eerste weegmoment: 4 kilo eraf, gaf de weegschaal aan!  “Ik ben wel tien keer op de weegschaal gaan staan om te zien of het echt klopte. Wat fantastisch was dat!”

Ze ging na die week fanatiek door. Natuurlijk ging het wel wat minder snel, maar gelukkig had ze ook niet anders verwacht. Momenteel zit ze tussen de 0,5 en 1 kilo per week en daar is ze ook erg blij mee. “Het hoeft niet heel snel als het er maar af gaat en af blijft is het motto”, aldus Pauline”.

Via dit artikel willen we Pauline veel succes wensen op haar pad naar haar streefgewicht van 70 kilo.

“Wat een geweldig resultaat Pauline. Je mag heel trots zijn op jezelf! Dat streefgewicht van 70 kilo ga je met deze instelling zeker behalen. Zet hem op, ga ervoor en hou ons vooral ook op de hoogte. Dit werkt enorm motiverend voor iedereen die van zijn extra kilo’s af wil. Veel succes!”

Wat vond je van dit artikel?

Meer

Succesverhalen

Deel dit bericht

Reacties (8)

Hier kan je discussiëren over dit artikel, vragen stellen en inhoudelijk iets bijdragen. Lees vooral even onze huisregels en veelgestelde vragen

  1. aleida
    op 2 mei 2016 om 16:32 zegt
    door hoge bloeddruk moet ik zoutloos eten, dus geen Himalaya-zout of zeewier etc. Heb je tip om smakelijker te eten, (kruiden etc. doe ik al)
    1. Maak gebruik van natuurlijke smaakmakers als: biologische bouillon (bestaat enkel uit kruiden)of tamari kunnen je eten smaakvoller maken. Gebruik daarnaast vooral verse kruiden als koriander, basilicum, tijm, rozemarijn, bosui, knoflook, munt etc.
  2. Hallo Jasper kan ik ook honnig gebruiken en /of vijgen? gr Bart
    1. Af en toe kun je best eens rauwe honing gebruiken en ook vijgen. Ze zorgen beiden wel voor een snelle stijging van de bloedsuikerspiegel, dus gebruik ze niet te vaak.
  3. Hoi, Allereerst super knap, die kilo’s die eraf gaan!! Mijn vraag is, er staan voor 7 dagen recepten in dat boek, wat doe je bij de 2e en de daarop volgende weken, gewoon iedere week dezelfde recepten met een beetje creatie van jezelf erbij ofzo…. Met vriendelijke groet, Annemiek
    1. Klopt, er staan 7×7 recepten in dus 7 recepten per dag + 10 bonusrecepten. Het zijn basisrecepten en het is inderdaad de bedoeling dat je die goed leert, en dan zelf gaat experimenteren met andere soorten groenten, vlees- en vissoorten. Ook op de website vind je ook verschillende artikelen met recepten waarmee je kunt variëren. Naast de recepten vind je veel waardevolle informatie over afvallen in het boek, wat er voor zorgt dat je gaat begrijpen wat er in je lichaam gebeurd als je bezig gaat met gezond eten.
  4. aleida
    op 2 mei 2016 om 16:32 zegt
    door hoge bloeddruk moet ik zoutloos eten, dus geen Himalaya-zout of zeewier etc. Heb je tip om smakelijker te eten, (kruiden etc. doe ik al)
    1. Maak gebruik van natuurlijke smaakmakers als: biologische bouillon (bestaat enkel uit kruiden)of tamari kunnen je eten smaakvoller maken. Gebruik daarnaast vooral verse kruiden als koriander, basilicum, tijm, rozemarijn, bosui, knoflook, munt etc.
  5. Hallo Jasper kan ik ook honnig gebruiken en /of vijgen? gr Bart
    1. Af en toe kun je best eens rauwe honing gebruiken en ook vijgen. Ze zorgen beiden wel voor een snelle stijging van de bloedsuikerspiegel, dus gebruik ze niet te vaak.
  6. Hoi, Allereerst super knap, die kilo’s die eraf gaan!! Mijn vraag is, er staan voor 7 dagen recepten in dat boek, wat doe je bij de 2e en de daarop volgende weken, gewoon iedere week dezelfde recepten met een beetje creatie van jezelf erbij ofzo…. Met vriendelijke groet, Annemiek
    1. Klopt, er staan 7×7 recepten in dus 7 recepten per dag + 10 bonusrecepten. Het zijn basisrecepten en het is inderdaad de bedoeling dat je die goed leert, en dan zelf gaat experimenteren met andere soorten groenten, vlees- en vissoorten. Ook op de website vind je ook verschillende artikelen met recepten waarmee je kunt variëren. Naast de recepten vind je veel waardevolle informatie over afvallen in het boek, wat er voor zorgt dat je gaat begrijpen wat er in je lichaam gebeurd als je bezig gaat met gezond eten.
  7. Ik ben gister begonnen met het koolydraatarme dieet. Ik weeg 71 kg bij een Lengte van 1.69 Niet veel te zwaar maar ik zou graag een kilo of 5 afvallen. Ik ben een slechte eter maar snoep teveel. Ik ben een echt toetjes meNS. Het ontbijt vind ik het moeilijkst eet het liefst een banaan of een schaaltje volle of Griekse yougert met wat noten of fruit. Heb s,avonds een heel opgeblazen gevoel, Ik heb dan eigenlijk wel een maat kleding groter nodig. Ik slik medicijnen voor hoge bloeddruk te hoog cholesterol en mijn schild klier. Hoe kan ik het best die dikke buik aanpakken? Met dank voor je antwoord.
    1. Hoi Ria, ik raad je aan de volgende artikelen eens te lezen: Hoe val ik af rondom mijn buik en hoe voorkom ik een opgeblazen gevoel. Daarin lees je verschillende tips die je kunt toepassen om zowel van je buikvet als je opgeblazen gevoel af te komen. Veel succes. Groet Jasper

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Lees ook eens

Top artikel

Als Petra het kan, kan jij het ook!

Petra is afgevallen, haar cholesterolwaarden zijn gedaald en zij is vrij van medicijnen door koolhydraatarm te gaan eten. Hier lees je haar verhaal!...

Astrid voor en na

Top artikel

Astrid: Een gezond eetpatroon dankzij Bodyhappiness

Hoewel ze vaak heeft kunnen leunen op de kracht van de groep tijdens meerdere Challenges, is het Astrid nu gelukt om zelfstandig een gezond eetpatroon te integreren in haar leven. ‘Dankzij...

Bekijk alle artikelen